Minikkalp04 Kızlar doktor boş gebelik olduğunu söyledi 7 haftalık yarın gel gebeliği sonlandıracagiz dedi sizce beklesem bı zararı olurmi
iremsevinc Minikkalp04 bekle gerekirse başka doktora git 10.haftaya kadar beklemesi gerek doktolarinda belki geç döllenme geç oluşacak 10.haftaya kadar bekle başka doktora git
Dunja iremsevinc Bence doğru bir tavsiye değil sizinkisi. 10. Hafta çok geç. Eğer gerçekten boş gebelikse. Onu ne gibi tehlikelerin beklediğinin farkında mısınız 10. Haftaya kadar Allah korusun. Şimdiden başka bir doktora gidip muayene olmak daha doğru geliyor.
iremsevinc Dunja benim zaten demek istediğim başka doktora gitmesi 10.haftaya kadar zaten doktorlar olusmasini beklemekte olusmuyorsa aliyolar benim demek istediğim bu
Azra8Engin Minikkalp04 gelisme varsa bekle. Benim kesemde gelişme yoktu. Bebek de görünmediği için kürtaj oldum.
Epifizbezi Minikkalp04 bence hemen başka bir doktorada gözükmelisin devlete gidiyorsan özele özele gidiyorsan devlete
Minikkalp04 Epifizbezi özelden devlete geçmiştim ona göründüm beklesem 9.haftada gitsem bu sıkıntı olur mu