_Mucize2_ Merhaba🌸 İlk hamileliyinizde kaçıncı haftadan tekmesini, haraketini hiss etmeye başladınız? Nasıl oluyor? 🥹
Suleguzel _Mucize2_ 15.haftamda aşırı kontrolcü olduğum için erken farkedebildim ilk hamileligim olmasına rağmen şimdi de 30.haftadayiz yerimden titretiyor maasallahm. Tarifsiz bir duygu bir an önce.hissetmeniz dileğimle 🥰
OguzMoms _Mucize2_ Agri gibi değilde daha çok kalp atışı gibi pıt pıt oluyo ilk başlarda genelde kasiklarda hissediliyor zaten
_Mucize2_ SumeyyeTpl az kaldı o zaman hayırlısıyla🤭 16haftadayımda hiç hiss etmiyorum diye endişeleniyordum
SumeyyeTpl _Mucize2_ hiç endişelenme 33. Haftadayım durmuyor hiç diyebilirim canımı acıtmaya başladı hatta. O zamanlar çok nadir hissedersin ama 25. Haftadan sonra durduramıyorsun bebişleri emin ol ☺️
[silindi] SumeyyeTpl ben 24 haftadayım ama hiç öyle güçlü hissetmedim.basen hiç hissetmiyorum bazen çok az.normal mi acaba
SumeyyeTpl [silindi] çok normal ben burda okuyordum bebekler hiç durmuyormuş fln bende niye olmuyor diye strese giriyordum benim bebek tembel çktı 30 dan sonra hiç durmadı seninkide bi kaç haftaya tam oynamaya başlar en geç 28-29 haftada hissedersin içine sinmiyorsa doktorada sorabilirsin 🥰
[silindi] SumeyyeTpl doktora sordum o da normal dedi de işte bazen hiç hissetmemek falan dmainsan ürküyor.teşekkür ederim cevabınız için iyi geldi