MelisR Kızlar benim merak ettiğim bir konu var özellikle gebelik diyabeti olan annelere sormak istiyorum şeker yükleme sonuç değerleriniz kaçtı?
Cennet_kusum16 MelisR açlık sekerim 76.. 1 saat tokluk 185, 2.saat tokluk 165 çıktı. 3 defa yükleme yapıldı bana…