Sertapbe Bnd hiç lekelenme kanama olmadı şükür 7+5 olduk bugün bnm hiç sancım ağrım bile yoktu nasıl düşük tehlikem oldu hala şoklardayım. Ama dün çok ağladım hele bana ilk özeldeki doktor boş gebelik dedi kendimi tutamadım.. ama bu profestan bni sarhoş ediyor. Pazartesi gidicem kontrole inşallaj bi skıntı olmaz
MelekAnnesi52 Sertapbe canım etkiliyorsa doktoruna söyle büyük ihtimalle bana dediği gibi alttan kullan diyecektir
MelekAnnesi52 Mom092 doktor bana ilk baştan böyle kullan çok baş dönmesi yapıyo dedi direk böyle başladım