_almirasmom Byzlnz arkadasım prezervatifle kaldı ben gerı cekınmeyle ve bız ılk bebegımızı cok zor bulduk 1 senede anca oldu cok doktor cok tedavı cok ılac ama bu kendılınden denemeden nasıp miş😄
Ayseanneeee Byzlnz ben ✋ikinci çocuğumu bu yazın düşünüyordum korunmama rağmen bebeğimiz oldu .Nasıp diyelim 😄
yeschef-13 Byzlnz Dk hapı kullanırken dikkatsizlikten kalınıyor her gün aynı saat aynı dk alınmalı her gün alıyorum ama farklı saatlerde demek düzenli kullanım demek değildir mesela hapla kontrol çok yüksek korumadır ama düzgün kullanımda 💐
Kediperisi Byzlnz Valla ben alarm kuruyordum aynı saatte alıyordum tabii bazen 15 dk falan arası oynuyordu. Hiçbir yöntem %100 korumaz maalesef.