Merhaba hanımlar bir şey sormak istiyorum daha önce burada birisinin tüm hamilelik süreci boyunca özele giden birisinin doğum yapmak için acilden giriş yapsa bile devlette doğum yapma hakkı olmadığını okumuştum bunun doğruluğu hakkında bir bilginiz var mı?