Selam bazı dönemlerde sivilcenmelerim oldu ergenlik döneminden de skar izlerim var yani cildimden aşırı mutsuzum aynaya baktığımda çok üzülüyorum, fondotensiz gezemiyorum. Bir kez dermapen ve fraksiyonel lazer yaptırdım ama hiçbir zaman sonuç alamadım. Özellikle skar izleri ve çukurlar geçsin diye şuan zor gün paramı bile harcayabilirim çünkü özgüvenim yerle bir oldu. Çok derinde değil ama ben mutsuzum. Kesin çözümü olan varsa benle paylaşabilir mi çok sevinirim..