DamlaTT Kese yeni oluşmuş daha bebek oluşmamış normal mi.doktor normal dedi ama bilemedim yaşayan var mı böyle bişi.
perihankrkya DamlaTT 5+2 yim cnm ben bugun gittim doktora kese gözüktü haftaya bidaha cagirdi doktorum hem bebege bakalim hemde kalp atisini da dinliyelim dedi doktorum normal dedi kafana takma canm :) kan aldimi sizden acaba benden 8tup kan da aldi