Daha düne kadar bende sizler gibi gün sayıyordum 34 gün kalmıştı benim de. Ellerim ayaklarım aşırı şişmişti acıyordu, doktora gittim hemen yatış verdi bebeğin gelişiminin çok yavaş olduğunu bebek iyi durumda olmadığını söyledi. 2 gün yattım 3. Gün sabah acil sezeryana aldılar. Ağlayarak gittim hem yavrum küçük hem korku. Ameliyathaneye girdim doktorum vardı onu görünce rahatladım. Diğerleri sohbet etmeye çalıştılar ağlama sakinleş dediler. Hepsinden Allah razı olsun. İlk ameliyatımdan bile güzel geçti. Sadece ameliyattan çıkınca üşüme geliyor bana 2 saat sürdü Allahım o çok zordu. Sondayı anestezilyken taktırdım. Bele yapılan iğne asla acıtmıyor. Ben bu ameliyatımda çok terledim 4 pijama gitti . Kızımı küveze aldılar şu an daha iyi Allahın izniyle biraz büyüsün verecekler 🤲🏻♥️ sormak istedikleriniz varsa cevaplarım dün doğum oldu 🫶 hiç korkmayın gerçekten korkulacak bişey yok kendinize güzel bakın canlarım