hasretsahinn çalıştığım için imkanlarım kısıtlı o yüzden kendime fırsat buldukça meyve yemeye çalışıyorum ,
Kahvaltı saat 9
Öğle yemeği 12-1 arası
3-4 gibi meyve veya süt
Akşam yemeği 7-8
Akşam yemeğinden sonra tatlı çekerse canım muz elma vs yiyorum yanında kuruyemiş olarak ceviz fındık kaju hafta sonu kahvaltımı daha güzel yapıyorum çünkü ofiste kokan bir şey yiyemem yumurta da önemli biliyorsunuz ki , çok yemek yiyeceğim diye kendinizi şartlamayın zaten güzel kahvaltı yaparsanız kolay kolay acıkmıyorsunuz arada kuruyemişte atıştırırsanız 🙈