Merhaba kızlar benim kızım doğum sırasında omuzu takıldığı için doktorun nefessiz kalmasın diye acele müdahelesi yüzünden brakial pleksus denilen kas zedelenmesi oldu. Şuan 2.5 yaşında. 40. Çıktıktan sonra abartısız 2 yıldır fizik tedaviye gidip geliyoruz ve tabiki çok faydası oldu. Her gören doktor en hafif hali çok şanslı diyor ama yinede %5 bir engel kalması mümkün. Şuan 2. Bebeğime hamileym ve normal doğum beni bu yüzden korkutuyor. İlk bebeği böyle olup ikinci doğumu sorunsuz geçen var mı