Bıraktniz mi daha doğrusu. Çocuğunuz siz olmadan yatıya kaldı mı bı yerde anne anne baabaanne gibi?
Benim ki 2020 temmuz doğumlu benimle her yerde yatılı kaldı hiç bırakmadım da bugün teyzesinin peşine takıldı akşam sizde kalcam dedi göndermedim ama gönderen bırakan var mı?