4 buçuk aylık olduk 53’ le hamile kaldım kilom hâlâ 53.4 sağlığımız değerlerimiz gayet iyi çok şükür sağlıklıyız fakat karnımın büyümesine rağmen kilom aynı tartım mı bozuk acaba bozuk olma ihtimali yüksek benim gibi olan var mı normal mi bu durum 😅😅 (19 Haftalık gebeyim)