YesimAykut MelodyFairy çok üzüldüm canm 😐 ama olsun birdahaki ay olur ❤️ daha sağlıklı beslenirsin daha iyi olur belki, Allah daha hayırlısını versin❤️❤️
MerveNural MelodyFairy negatif çıkmış maalesef. 2 olma sebebi de regl çok geçince olabilen bi değer inşallah bi dahaki ay olur
Anneoluyorumm00 MelodyFairy hayırlısı olsun canım inşallah hamilesindir canım 🤲 ama 2 çıkmış nedense benim hamile kalmadan önce ki ay 0 çıkmıştı buna şaşırdım biraz inşallah vardır kuzum ❤️
Munevver_kaplan_33 MelodyFairy yok Cnm malesef kusuratli bir sayı olsaydı geç döllenme ihtimali olabilirdi ama yok benim degerimde hep böyle çıkardı < bu işaret 2 den küçük anlamina geliyor yani negatif
gizemsahinn57 Benim 12 gün geçince test vermiştim çıkmamıştı 2.79 gibi bişey çıkmıştı 20 gün sonra verdim 1303 çıkmıştı geç döllenme olabilir
gizemsahinn57 MelodyFairy inşallah hayırlı haberlerini alırız canım benim başıma böyle geldi paylaşmak istedim
MelodyFairy gizemsahinn57 çarşamba başka doktora sonuç göstermem gerekiyor dahiliye ona gitmişken tekrar versem mi acaba