Merhaba arkadaşlar ben 8 haftalık hamıleyım sağ elımde karpal tünel sendromu var yanı sinir sıkışması dıyeyım bu nedenle elım için hacamat yaptırmak istedım ama gebeyken hacamatın bi zararı varmı bılemedım doktoruma da soramadım fırsat bulup gıdemedım daha dogrusu bılgısı olan varmı acaba bu konuda