Mommybabys 6 haftalık gebeyim. Salgın hastalığa yakalandım aynı zamanda da mide ağrısı şikayetleri başladı. Kanım çekiliyor gibi oluyor. İlk kez kustum bugün. Rahatladım biraz. Öneriniz var mı ve sizde de böyle mideniz bomboşmuş hissi oluyor muydu?
Epifizbezi Mommybabys ay evet hatta acile gittim serum takıldı normal kabul ediliyor hastalıkla birleşince daha kötü sizde doktorunuza başvurun hasta olduğunuzu söyleyin