2lokummannesiii Kızlar emzirirken kilo kaybediyorum zaten gebelik şekerinden kilo almadım kustum bulantı 9 ay devam etti derken kendi kilomdan gitmişti. Şimdi de kilo kaybediyorum. Kilo almak istiyorum. Çözüm önerisi olan var mı?
kahvesever__ 2lokummannesiii hamur işi yiyin hep birde gece yemek yiyin çok kilo yapıyor keşke bende vere bilsem doğum kilolarımı vermedim üstüne kilo aldım çok sinirim bozuluyor
Deletedmom_112 2lokummannesiii emzirirkende mi kilo vericez canım çok canın sıkıldı şu an :/ ben emzirirken rahat yeriz alırız sanmıştım kaç kilosun şu an kaç kiloyla girmiştin doğuma ?
FatimaN22 2lokummannesiii bence kilonuz gayet iyi kendinizi zorlamayin. Bilirim kilo almak icin kendini zorlamayi kilo vermek kadar zordur. Ben 48 kiloyla hamile kaldim 58 oldum dogum yaptim yine 47-48 kilo oldum bogumda 1.65 falan. Kilo almak istiyorum ana cok zorlaniyorum istaham yok zorla yemeye calismak cok kotu
kahvesever__ 2lokummannesiii mantı börek çörek kurabiye Kayseri yağlaması aklına gelen her şeyden yiye bilirsin çok kilo yapıyor birde dedim gibi gece yemek ye çok kilo yapıyor oda😊
2lokummannesiii Deletedmom_112 2.bebek benimki canım. Doğuma 69la girsem eve geldiğimde 63-64 ümdür kanama falan derken 60 kiloyum 20 günlük lohusayım😂ama iştahım çok yok canım midem küçülmüş. Bana uykusuzlukta yaramıyor o da zayıflatıyor. Ama ne yicem ki yani normal yiyorum ekmekte yemiyorum doğru düzgün😂sen kaç kilosun şuan ve kaç kilo aldın şekerden😂boyumda 1.68 çok zayıfım ya 60 ne 65 falan olsam böyle giderse daha da veririm.
Mevlude_Sahin Deletedmom_112 En güzel kilo verme yöntemi emziklik dönemi. Bebek emdikçe sık su içme düzenli ve Sağlıklı beslen derken metabolizma da çalışıyor o yüzden kilo daha hızlı verilir. Bir diyetisyenden destek alabilirsiniz almaktan ziyade koruma yönünden yararlı olur
2bebelianneee 2lokummannesiii aynı boydayız bende 57 kgle hamile kaldım ikinciye dua ediyorum inşallah doğumdan sonra hızlıca kg veririm diye emzirme döneminde dikkat edince zaten güzel kg veriliyor ama bi yemeğe başlayınca da o emzirme döneminde alınan kg üstüne yapışıyor hamur işi vs olacak iş değil bence kilon gayet iyi vermek istemiyorsan daha fazla sağlıklı bir şekilde beslenerek kilo koruma yapabilirsin öğün atlama :)
Deletedmom_112 2lokummannesiii 60 kiloyum şu an 1 kilo almışa geçtim daha yeni doktor en fazla 64 65 le doğurursun sen dedi
2bebelianneee 2lokummannesiii aman bu hayat çok garip ahahah oğlum 1 buçuk yaşındayken 65 kilodan 57e düşmek için kendimi parçalamıştım yazın 🥲
2lokummannesiii 2bebelianneee Hadi ya. Ben salağım ki millet zayıf olmak için çabalar bendeki bu takıntı😂
2bebelianneee 2lokummannesiii aman boşverin nasıl olmak istiyorsanız öyle olun bazıları balık etli sever ahahah 🫣
2lokummannesiii 2bebelianneee ben 65 ken ideal olurum eminim😂göbekte olmuyor öyle. Şimdi dümdüzüm kim der doğum yapmış diye😂
2lokummannesiii FatimaN22 ben lisedeyken 45 kiloydum canım ordan beri var bu takıntı bende. Ben ünide kilo aldım. Zorlayarak iştahımı açmıştım.