Bende bebegim 9 aylikken hamile kalmis8m adet gecikmesiyle ogrendim hic bir belirtim olmadi supriz oldu cok sukur ikinci bi evladim olucak bence korkmak yerine bir test yapin iciniz ferah tutun verende rabbim vermeyende rabbim veriyorsa vardir bir bildigi ve eger varsada cok mutlu olun