Merhabalar gebeliğimi öğrendiğim günden itibaren hep özele gidiyorum şu an 7+1 doktor ultrasonda 8 haftalık olduğumu söyledi bebeği gördük fakat kalp atışını duymadık doppler ultrasonda da duyulmadı bugün gebeliğiniz 6+2 gerilemiş kürtaj dediler aranızda böyle birşey yaşayıp da kalp atışını sonradan duyan var mı çok endişeliyim