ArasCagla Kizlar cinsiyetiyle birlikte kacinci haftada normal dogum yaptiniz ? 37 den sonra beklemek strese sokuyor insani🙂🙂
Mamacitaa5 ArasCagla Al bendende o kadar aynı haftadayız ikinci gebeliğim Oğlumu 40.haftada doğurdum ona sabrettim de buna edemiyorum o kadar çok merak ediyorum ki ne zaman gelecek nasıl gelicek sancı durumum ne olacak diye kara kara düşünüyorum 🤷🏻♀️😓
Ayseumut ArasCagla oglumu 38+5 te dogurdum kendı sancım la suan 35 haftalık hamıleyım kızıma ıns buda 38 de gelır 40 kadar beklemek istemiyorum 🙈🥰
Serenaypolatt 37 haftadayım ilk doğumum olacak çok heyecanlı bi o kadar da stresliyim ne zaman gelecek merakla bekliyorum