Ben üniversite son sınıf öğrencisiyim Eylül ayında evlenmistik mezun olacagim Kpss’ye çalışıp atanacağım derken hamile olduğumu öğrendim..:)
İlk başta adapte olması çok zor oldu alışamadım şimdi tam bebeğime alıştım stajim var haftada bir gün (Türkçe öğretmenliği okuyorum) ve 9 ayın sonuna kadar staj devam ediyor. Sizce yapabilirim miyim? Stajım yarıda kalır diye çok strese girdim:(