busbuss34 Arkadaslar merhaba ben yaklasik 2 aylik gebeyim benim tahlil sonuclarimda kanin gec pihtilasmasi ortaya cikti acaba bebege bir zarari var mi yasayan var mi bu durumu
Nur7536 busbuss34 ben değil ama görümcem de vardı bu durum bir sürü doğumdan sonra iğne vermişler di kanı pıhtılaşsın diye çok dikkat ediyordu bir yerini kanatmamak için vs