Prensesannesibir yatak daha mantıklı hızlıca büyüyorlar odasi da oluyor her türlü beşik bir iki seneye çok küçük kalır 🌸
Ayırmak için hiç erken değil hatta geç bile
6 aylık dan sonra öneriyorlar ayırmayı yani süreç 6 aylıkken bile başlayabiliyor, bebekken ayrılınca daha kolay oluyor alışma süreçleri, daha gecikince bilinçleri yerinde olduğu için çok zorlanıyorlar