Kızlar 18. haftama girdim hala bulantı ve kusmalarım devam ediyor ve hala hiç bir şey yiyemiyorum canım da istemiyor karnım aç tabi ki ama aşırı stres olmaya başladım yemek düşünmekten bile, artık doğurana kadar böyle gideceğini kendime kabul ettirdim ama aç karnımı neyle nasıl doyurcam bıktım bunu düşünmekten :(