6+1 oldum bugun progestoren 12.1 normalmi böyle olması artmamşmı sanki
Esratufan kimse yokmu kızlar bilgi vercek
Esratufan 15 ve üstü iyi biliyorum benim 3 haftalıkken 23 tü Dr bişi dedimi
yenibirannis doktora yazdm cevap vermesni bekliyorum