bbusraa-11 Adet ağrısı gibi vajınam kasıklarım ağrıyor ama adet ağrısından daha şiddetli . Doğum sancıları mı yalancı sancı mı ayırt edemiyorum nişan vs yok doğum sancısı için illa su vs mi gelmesi lazım yada nişan. Nasıl anlıcam bunu
Ayseumut bbusraa-11 kac haftalıksınız benımde ilk dogumum sıddetli adet sancısı gıbı başladı şiddetlendı snra bel ağrısı felan yayıldı
Esrass21 bbusraa-11 benimde boyle olmustu sabaha karsi hep dkka tuttup sancim geldikce aksam 00.02de dogumum oldu
Serdem39 bbusraa-11 belden girip karnınızın altına doğru ağrı vuruyor şiddeti düzenli şekilde sıklaşınca doktora gidebilir siniz ya da çok rahatsız ediyorsada kontrol amaçlıda doktora görünebilirsiniz
Mylittlemermaid Karından bele vuran bir ağrı oluyor şiddetleniyor gittikçe. İlk doğumumda suyum nişanım gelmedi, suyumu hastanede ebe patlattı