hepoyleolurzaten__ İkiz gebelik var 10+3 bu zamana kadar hangi doktora gitsem yönlendirime yapılmadı bugün gittiğim doktor perinatolojiye gitmelisin dedi orada daha detaylı inceleme yapılır dedi
poncikkk hepoyleolurzaten__ Kötü düşünmeyin perinotoloji daha detaylı olduğu için yönlendirmişlerdir böbreklerine vs hepsi detaylı inceleniyor orada 🫶🏻
Yigit_Yagiz_Moms hepoyleolurzaten__ Çoğul gebelikleri genelde Perinatolojiye yönlendiriyorlar zaten endişe etmeyin normal bir şey yani
hanifeq Benim ikiz olmadığı halde gittim ben ense kalınlığı burun kemiği organ taraması falan yapılıyor 12. Haftada sizin ikiz olduğu için kanda ikili test tam sonuç vermeyebilir diye iki bebisede ayrı bakicaklar gitmelisiniz bu yüzden.
hepoyleolurzaten__ poncikkk 2 hafta içinde randevu al mutlaka git dedi daha erken degilmi peki bunlara bakılması için ilk oğlumda yanlış hatırlamıyorsam 25 haftalarda girmiştim
Gamzegll hepoyleolurzaten__ Doğru kuzum bende ikiz gebeydim hep perinatoloji takip etti kadın doğumlular perinatoloji yönlerine pek güvenmediği için uzmana sevk ediyorlar kötü bir şey olduğundan değil
hanifeq hepoyleolurzaten__ evet detaylı bu haftalarda da artık yapılması öneriliyor %70 anomaliler vs varsa sapranabiliyor çok yararlı ayrıca annenin rahmide inceleniyor bende rahim damar darlığı varmış mesela bilmiyordum iyiki gitmisim
yeschef-13 hepoyleolurzaten__ O yüzden muhtemelen yaşınız riskli gebelik yaşı değil ama 4. Gebelik olduğu için ve ikiz olduğu için yönlendirme yapılmıştır
yeschef-13 hepoyleolurzaten__ Onu doktor karar verir ama kd yerine Perinatoloji devam etseniz bir zararı olmaz
hepoyleolurzaten__ Zeyneppx anladım bakalım özele fiyat sorayım devlete randevu düşürmek imkansız gibi birşey