ozlmmmgni Kızlar 39+4 olduk az önce wc gittiğimde peçeteye yok yoğun akıntı gibi bişey geldi yeşilimsi nişanım mı nişanımsa doğum ne zaman başlar merak içindeyim
Busraozkaya ozlmmmgni nişan kanlı gibi oluyor. Benim geldikten sonra 12saat içinde doğdu. Yeşil olması beni biraz düşündürdü. İsterseniz bi doktora gidin
Omerhatice ozlmmmgni rengi bilidigim kadaryla kahvemsi kirmizimsi oluyor nişanın benm sancilarim baslayip 5 dakikada bire düşünce nisanim gelmiş ve sonrasında 8 saat sonra dogum yaptm 😊
Sarella ozlmmmgni bu sabah Benimde öyle akıntım geldi çok farklı ilk defa karşılaştım 40+1 düZensiz sancılarım var doktorum 1-2 güne Doğum olur dedi bekliyorum
ozlmmmgni Yarın Busraozkaya yarın kontrolum var gidicem 2 santim açıklığım vardı salı gittiğimde perşembe tekrar gel demişti akıntı gibi değildi baya yoğun ve katı gibydi yeşilmsi sarımsı bilemedim bende
ozlmmmgni Omerhatice inşallah benimde başlar artık böyle beklemekte kötü 2 santim açıklığımda vardı o yuzden nişan mı diye tereddüt ettim
Sarella UlkerSD bekliyorum ya doğurmadım bi türlü Sancım arada oluyor ve düzensiz sabah akıntı gördüm nişan sanırım doktor bekleyeceksin ded hayırlısı bakalım
Sarella UlkerSD açıklığıma bakılmadı çünkü nst de çok az sancı çıktı 1 defa ama şuan sancım var düzenlimi degilmi onu kontrol ediyorum inşallah gece yada sabah doğumum olur 🙌🏻😆
UlkerSD Sarella ayyy inşallah haber et allahım tüm Doğum sancısı çekenlerin yardımcı olsun❣️Bizde yarın kontrole gitcez belki açılma vardır bi ümit