Selam arkadaşlar gebeliğimi öğrendiğimde kan verdim değerim 1014 çıktı. Doktor ultrasonda karnımdan baktığında kese var dedi gördü. Bunun üzerinden yaklaşık 1 hafta geçti. Hafif koyu beyaz akıntı geliyor. Sizce bu normal mi benimle paylaşırsanız sevirim. Çok teşekkürler 🌸