Annesloading Bebek arabası bakıyorum joie literax 3 ve 4 ikisi arasında kaldım. Kullananlar var mı sizce hangisi alınmalı?
Mimmm Annesloading litetrax 3 kullanıyorum çokta memnunum oğlum 2 yaşında baston Bebek arabamda var ama ben hala bebek arabasini kullanıyorum çok kullanışlı bana göre diğer ürünlerine görede hafif 3 ayaklı olduğu için daha kullanışlı manevra daha rahat yapiliyor
1palyaco Annesloading 3kullanmadım . 4aldım doğum yapmadığım için henüz kullanamadım ama inceledim oldukça memnunum .
Mervepera Annesloading 4 var bende gayet memnunum 3 tekerlekliyi arkadasım kullanıyor oda memnun 3 tekerlek bana tuhaf geliyor 😁 size kalmıs 🤷🏻♀️ ama ağır araba benden demesi🤭 taş gibi sağlam ama o ayrı 🤣
1234kade Mervepera nasıl memnunmusunuz banada 3 telerlekli tuhaf geldi görüntü olarak ama yinede kararsız kaldım
Mervepera 1234kade evet memnunum canım taş gibi ağır sadece biraz 2 çocugumu büyütücem eminim 3 olursa onuda çıkartır aradan 🤣🤣