Kızlar merhaba, 5 yıllık evliyim ve artık bir evlat sahibi olmak istiyoruz. Anoreksiya hastasıyım kilo vs korkularımı da göze alarak bu yola girmek istiyorum. Fakat iş ciddiye binince şimdi de bebeğim sağlıklı olur mu bir problem yaşar mıyım kaygıları aşırı başladı. Hep olumsuzu düşünüyor gibiyim. Benim gibi duygular yaşayan var mı? Yoksa tek ruh hastası ben miyim 🥲