Mortutku Meldadlk benim komşum hemşire eve gelip bana yapıyordu sağolsun kolda dirsekten dört parmak yukarıya bacakta diz kapağının bir karış kadar yukarısına yapıyordu.
Asyam20 Canım ben 5 buçuk aydır bacaktan vuruyorum iç bacak tarafa çok yaklaşmadan kenarlarada ortasındasın vurabilirsin ben öyle vuruyorum zaten yağa vuruyorsun kan akmıyorsa vur demişti doktorum
GamzeAltndas Meldadlk ay ayni dert bendede var bende göbeğe gecicem kollarim ayni dayak yemişim gibi bide acıyorlar . Rabbim bu çektiğimiz acıları evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza aldığımızda unutturur inşallah 🙏🏻💙