Derya60_34 31+4 de gittim 2 kg dedi doktorum boyunun gayet güzel olduğunu söyledi sizlerde durum nasıl bu haftalarda kaçtınız kaç ile dogum yaptınız hamişler
melisinmutfakblogu Derya60_34 23+4 bugün renkli ultrason da bakıldı boyu 32 cm kilosu 792 gramdi 2 hafta önden gidiyor dedi doktor
Derya60_34 edasontr ikiz oldukları için gayet normal bence yediklerinden bir değil iki kişi birden faydalaniyor maşallah 😀
karaguzelirem_ 31+4 de 1900 dü benim bebeğim 42 cm de boyu vardı şuan 37+3 haftalığım bugün gittim kontrole 3000 kilo olmuşuz 50 cm de boyumuz varmış, haftaya çarşamba sezaryen ile doğumum olucak hayırlısıyla 200-300 gram daha alırsam inşallah ☺️😂🤲🏼
Fatmanur26zsu karaguzelirem_ sezeyyan siz mi istediniz doktor mu önerdi acaba benim bebeğimde kilolu yarın kontrolüm var
karaguzelirem_ Fatmanur26zsu panik atağım vardı doktorum bunu biliyordu tansiyonum hemen düşüyor, bundan sebep sezaryen istedim ve sağolsun doktorum anlayış gösterdi normal de yapamazmışım zaten bebek halen dönmedi 🤷🏻♀️