balbadem1 ben özele gidiyorum ama doktorum testleri aile hekimime yaptırmama izin veriyor. Zaten ebe hemşire de arayıp bilgi veriyor. Gebelik için kan tahliline gittiğimde şu hafta tetanoz için gelmesin, şu hafta şeker yüklemesi yapılacak gibi testler hakkında bilgi vermişti. Ben takvime not aldım, doktorum da zaten kağıt yazıp şunları yaptır aile hekimliğinde diyor. Bazı yerler idrar tahlili yapıyormuş benim hekimlikte sadece o yok. Diğer şeyleri yaptırdım ücretsiz, biten vitaminimi ilacımı da yazıyorlar. Hatta d vitamini verdiler ücretsiz ama beğenmediğim için kullanamadım onu dışarıdan aldım. Doğumdan sonra 5.gün gel dedi o zaman bebek için de kan tahlili filan yapacaklarmış.