Nzlmrt Kizlar 3-4 haftaligim daha kese kaç haftalıkken görünüyo ne zaman gitmeliyim doktora kese gorunmedi zaman alttan bakiyomus alttan baktırmak hamilelikte zararlı olduğu söyleniyor sizce doğru mu ?
Teonam Nzlmrt ben 4 buçuk 5 e yaklaşırken kese gördük 6 da kalp atış duyduk ve ben uzun süre alttan muayene oldum doktora sordum zararı Yok demişti
Teonam Nzlmrt he ama ben kalp atışına bilerek özele gittim ordan duymuştum alttan muayene olmadan duydum yanı
AlyaSu Nzlmrt canım gelişime bağlı küçük olursa göstermiyor ama alttan baktığımda annem çok kızdı ama Allah'a şükürler olsun birşey olmadı yine de sana kalmış isterse biraz daha bekle ultrasonda dinle
Sedatilay2012 4+6 günlüktü bizim keseyi gördüğümüzde ve alttan baktı ilk 3 ayda alttan bakıcagını söyledi dr um gerekli açıklamayıda yaptı tabi hiç bi sıkıntı yok çok şükür şuan 9 haftalık 🥰
Asiacr Selam arkadaslar bende 4+6 dayim. Karindan gorunmedi bende alttan kontole izin verdim kese gorundu cok sukur. Ama eve gelene kadar hem araba surdum hem agladim. Keske izin vermeseydim diye ama burda cogu arkadas alttan muayne ile baktirmis icim rahatladi. Rabbim hepimize tez zamanda evlatlarimiza kavusmayi nasip etsin
Leyla1980 doktor bana beta hcg 5000 geçince karından rahat görünür demişti . Ben adetimi bir hafta gecikince gittim göründü