Doğum yapan, çocuğu olan bir iki arkadaşım kessin al bak çok gerekli oluyo dediler. Doktor tavsiye etse de eczaneden almak durumunda kalsak çok çok pahalıya alırız kesin.
6,5 aylık hamileyim, umarım hiç hasta olmaz da hiç kullanmayız diyerek aldım 700₺ . Bir daha düşer mi, bilemem.
Ben çok sık grip oluyorum, en kötü ben kullanırım diyorum valla :)