ayel8 Merhaba güzel anneler 🫶🏻☺️ Ben 9+5 hastasındayım Bu hamile yastığı alınmalı mı kullananlar memnun musunuz merak ediyorum 😀 alanlar varsa aramızda fikirlerinizi paylaşabilir misiniz ☺️💗
aslhnkrts9 ayel8 ya bak gereksiz görünüyo olabilir ama varya ben onsuz bir hiç mişim 😂 o kadar rahat edşyprım ki otururken yatarken araba da falan her yere taşıyorum 😂
Srfclkkl ayel8 kesinlikle alınmalı karnın büyüyüp yüz üstü yatamadığın zaman kullanmaya başlamalısın ben gereksiz görüyordum taki yüz üstü yatamayıp belim ağrıyana kadar dayanamadım aldım ve şimdi bel ağrım falan olmuyor.
pnar1108 ayel8 kesinlikle almalısın özellikle yan yatarken sırta destek gerekiyor hamile yastığı çok iş görüyor
mysa26 Büyük ve hantal yastıkları almayın memnun değilim ben. Bel desteği için ön ve arka destekli küçük yastıklar var onlar olabilir. Eğer belinizde ağrı vs yoksa karnınızın altına yumuşak bir yastık yetiyor ben elyafla kendim yaptım rahat uyuyorum
Rabiul ayel8 19 hafta olduk hala alacağım hafta sonu müsait olursam inşallah . Gece yatmak çok zor, sırtım ağrı ağrıyor göbek ayrı 😣
busduuk1914 ayel8 ben aldım ilk başlarda kullandım iyiydi ama 1 ay anca kullandım karnım büyüdükçe daha çok eziyet gibi geldi normal yastık koyuluyorum bacağımın altına. O hamile yastıkları boynumu falan çok ağrıttı benim. Çok yer kaplıyor bi de sinir bozucu
aslhnkrts9 ayel8 ben e bebekten cırt cırtlı ikili olan yastıktan aldım çok rahat ettim hem belimi hem karnımı destekliyo daha rahat uyuyorum
kubranurleo Ben kendim vücut ölçülerime göre diktim. Piyasada satılanlardan daha iyi oldu. Beceriniz varsa kendiniz yapın ölçerek.