Nergizos yani ben normalde de regl belirtilerini çok hissetmem anca lavaboya gidince felan anlardım o yüzden şuan da bir belirti hissetmiyorum , hissettiğim şeyleri de gebeliğe yormuyorum sizde var mı acaba,ben birde sağlık çalışaniyim hastanede çalışıyorum ama kan vermeye de çekiniyorum 😂umut edip negatif görmek biraz koyabilir insan boş yere strese giriyor