Fzehra123 Berru_ eger isminizi ve kacıncı bebegınız oldugunuzu soylersenz yapabılırım yüzük testi Berru_
sudedemirr ezell34 merhaba bana da bakar mısınız çok küçük ama
Yellowa Fzehra123 Bana da bakar mısınız? Adım Şeyma kübra ve 2. Gebeliğim, 1 oğlum var ❤️🥰 1993 doğumluyum 30 u doldurdum 31 i yaşıyorum sanırım 🤣🤣
Fzehra123 Burda genelde herkes ultrason resmıyle yapıyo ama ben yüzükle yapıyrm bu zamana kadar yanılmadım😄suan 3. Bebegıme hamıleym bnmde kız olcak hıcbırı sasmadı
Fzehra123 Merymee kız cıkıyo herhalde bu sene kız senesi haberlerı alınca dönersenz sevınırım 😄♥️♥️♥️