Umay1307 Bu durum ne olucak hanımlar böyle bir durum yaşayan var mı aranızda hiç bir konu basşlıgında bir cevap bulamadım
YesimAykut Umay1307 canım progestan fitil kullanabilirsin doktorum bana aşılama sonrası verdi kullanıyorum benim de düşüktü 0.46 gelmişti
Patito__ Umay1307 cnm iki kat artmis bu durumda takipe devam eder suan dis gebelik demez sna dis gebelik icin uzun bir takip dureci hecior sonra teshis koyuluyr. Bnm dis gebelk iki kat artmadi hic hep az az artiyo ve sürekli lekelenmem vr. Sizin progrstniniz dusuktur bnce progestan verir size Allahim ii bir drla karsilastirsin insallah
Umay1307 İnşallah sadece progestan ile düzelecek bir durumdur dış gebelik yoktur Allahım sana da hayırlı hamilelikler nasip etsin isteyen herkese sağlıklı bebekler nasip etsin ama çok umudum yok kendimden yana
Umay1307 İki gündür miğde bulantım başladı sabah oluyor sadece bide kötü kokular duymaya başladım ve öğürüyorum bakalım doktorum ne dicek
Umay1307 Doktorumu aradım ve bana 4 martta kontrole gelmemi söyledi hiçbir ilaç yazmadı daha kesin gebelik tanısı konulmadı 4 martta hersey belli olucak anlaşılan böyle bişey yaşayan varsa bana burdan yazsınlar içimde şüphe ile yaşamak zor