Aysusenn Arkadaşlar merhaba , karnımı koruyarak dizlerimin üstüne düştüm düşeceğimi anlayıp korudum bebeğin hareketleri düzenli. Öyle yüksekten de düşmedim ayağım takıldı terliğe 🙄 önlem amaçlı dr gideceğim. Düşen varmı böyle
pilateslover Aysusenn doktora mutlaka gidin ama hiç endişelenmeyin bebek suyun ve kesenin içinde olduğu için darbelere karşı çok korumada oluyorlar. Yani darbeyi absorbe ediyor suyun içinde olmak. Geçmiş olsun 😊 kaç haftalık bu arada, büyükse haftası hele hiç korkmayın
Adenala Aysusenn Bende düşmüştüm içim rahat etmedi gitmiştim 🙂😇 Doktorum karnına sert bir darbe almadığın kanama olmadığı sürece bir sorun olmaz dedi ama işte insan merak ediyor
Tubiku Aysusenn 7. Ay sonrasinda su koruyor diye biliyorum. Arkadasim karin ustu dusmustu, 7 aylikken, cok korktuk ama ikisi de cok saglikliydi. Doktora elbette git ama stres yapip korkma bence.
yagmurus Bende aynısını yaşadım ayağım takıldı düşmüştüm doktora gittim gayet sağlıklı bir şeyi yok demişti