Seac Merhabalar 33. Haftadayım acaba hüma hastanesinde doğum yapan oldu mu. Orda Dr Cahit beyi çok söylüyorlar. Bilgisi tecrübe edinelini var mı
U-M_mom Seac Odaya her girişimizde ayakta kapıya gelip karşılayan çok kibar bi doktor çok ilgili kesinlikle tavsiye ediyorum