Ben 37+1de gittim 2650 çıktı kilosu düşük biraz dedi doktor şuan bebeğe kilo aldıracak şeyler yemeye çalışıyorum ama yine de kıyas yapmak çok doğru değil genetik faktörler annenin beslenmesi nasıl Bi hamilelik geçirdiği vs etkiliyor sağlıklıysa kiloyu takmaya gerek yok doğunca emerek alır kafasındayım