Ceren2406 Etlik şehir hastanesinde gebelik takibi doğum vs. bilgi verebilir misiniz? Gebelik planlıyorum 🙏🏻
Gaye1402_ Ceren2406 ben özele gidiyorum hemde etlik şehir hastanesi takipliyim doğum devlette yapacağım için bayan doktorları sevmiyorum köpek gibiler kusura bakmayın ve sürekli sekretere denk geliyorsunuz doktorlar yerinde olmuyor ben tahir Eryılmaz takipliyim gayette memnunum doktorumdan doktor seçimi çok önemli
Ruzgarpoyraz_06 Ceren2406 İlk 12. Haftaya kadar özele gittim ondan sonra Etlik sehir hastahanesini çok önerdiler ilk başta daha önceden tanıdığım için Adnan kayaya gittim bor süre ama gebeligim riskli olduğu için perinatoloji takipliyim attık ben doktorlardan ve personelden çok memnunum servistede kaldım odalar en fazla 2 kişilik oluyor Allah nasip ederse doğumu da orda olacak inşallah
aisemhmt34 Gaye1402_ Bende özele muayene gttim her türlü çok güzel özel ama doğum için bende orayı düşünüyorum çevremde herkez etlik yada bilkent şehir hastanesi dio bende bubsefer etlik sehir hastanesine gidicem siz kaç haftaliksinuz
Ceren2406 Gaye1402_ doktor tavsiyesi üzerine Burak Gültekin hocadan aldım bende randevumu bakalım nasıl olacak asistanlar denk geliyor hep diyorlar o biraz düşündürüyor beni? Özele nereye gidiyorsunuz?
Gaye1402_ aisemhmt34 20 haftalığım ben evim etliğe yakın ben Bilkent’te doğum yapıcam son hafta kendi hasta kayıtlarımı Bilkent’e taşıyacağım asla etlikte doğum yapmak istemiyorum
Gaye1402_ Ceren2406 ben özele güler şahine gidiyorum Özel kliniği var medical park hastanesiyle anlaşmalı ama özelde günde 1 doğum oluyorsa devlette akşama kadar 50 ye yakın doğum oluyor doğumda devlet daha tecrübelidir diye düşünerek devlet istiyorum
iremm00 Bende orda doğrucam hatta dr. Kan vs istedi enfeksiyon çıktı yitirdi çok güzel ilgilendiler kan taktılar demir taktılar 5 gün yattım herkes çok iyiydi güler yüzlü idi ben sezeryan olacağım zatn ben o doğum olayını merak ediyorum. En çok