Balmommyy 2 gündür görenler karnın aşagı inmiş diyor bende öyle hissettim bugün biraz karın asagı indikten ne kadar sonra doğum olur sizce asagıdamı karnım
Nslhn_dyg Balmommyy benm de aynı herkes aşağıda diyor ve gerçekten aşağıda 2 haftadır 33+3 günlük şuanda doktora sordum çok aşağıda diyorlar doğumum çok mu yakın olması gerektiği kadar aşağıda korkma dedi siz kaç haftalıksınız
Wera Balmommyy bebeğin kızmı canım erkekmi benimki erkek 35+5im inan bu şekil değil bildiğin en aşagıya çökmüş gibi duruyor ama erkek bebekler geneldede aşagıda olur benimki ekstra aşagıya indi eğer kızsa bu hali göbeğinin inmiş halidir ozamn
Tatar59 Balmommyy böyle bir süre yok canım o bebeğin duruşuyla alakalı bişey. Doğum tarihiyle ilgili bı ipucu vermiyor malesef.
laylagva Balmommyy bebek 30 haftadan sonra başı aşağı pozisyona giriyor benim bebek 36 haftasında döndü tersti döndükten sonra hemen karnım aşağı düştü şuan37 haftalık daha bişey yok ama düşmesi bebeğin pozisyonuyla ilgili
Balmommyy Wera evet kız bebeğim yukardaydı karnım bu aralar sanki midem ciğerlerim rahatlamış gibi yukarısı boşalmış aşagı inmiş gibi hissediyorum görenler de asagı inmiş karnın falan dedi
Tatar59 Tatar59 bana da yarışı inmiş diyo, yukarıdan boşaldı zaten karnım. Midem ciğerlerim rahatladı. Ama alttan dik duruyo alt kısmı sarkmış değil hala karnın dimdik diyen de var. Gören de neye göre karar veriyo buna anlamadım 😅
Nslhn_dyg Balmommyy aynı durumdayım inan ki bi yandan korku bi yandan da doktora güveniyorum bakalım ne bekliyor beni diyorum
Spgrr Balmommyy benim karnım kızımda hep böyleydi şimdide 23 haftalık hamileyim şimdi yine öyle bebeklerim hiç yukarı çıkmadı ha sizin normalde yukarıdaysa şimdi aşağı indiyse bilemem ama benim üst karnım hep boş kaldı hiç genişlemesine bir karnım olmadı altta bir top var gibi sizinkini de öyle bence