Bi gün ara ver canım yapsanız da kalite problemi olur zorlanmış belliki işe yaramaz.Şöyle söyleyim biz iğneden sonraki gün değerlendirdik bi gün ara verdik sonra yine değerlendirdik sonra bir hastalandık hiçbir şey yapamadık ama olmuştu 😊 sperm 3-5 gün yaşıyor içinde hemen hepsi ölüyo gidiyo gibi düşünme inşallah olur bu defa 💕