Kızlar ben 1.58 boyumdan 74 kiloyum. Şuan 6 haftalık bebeğim çok yeni. Burada insanları görünce şaşırıyorum çok az kilolar almışlar. Bunun için bir şey yapıyor musunuz? Ya da bu kilolarda hamile kalıp çok kilo almayan insanlar var mı acaba biraz içimi rahatlatsanız çok korkuyorum 100 kilo olmaktan. 10 alayım bari en fazla diye en azından. Siz nasıl beslendiniz?