betul-123 30 haftalık bebeğim doğum kanalına girmiş kasılmalarım için magnezyum kullanıyordum zaten ama nst ye falan girdim doktor hiçbişey demedi aşşağıya baskı yapıyor çok nasıl bi yol izlemeliyim