metemom_ biz detaylı ultrasona kadar beklemiştik,kesinleşsin diye🙏22.haftada yani detaylıdan sonra stüdyoda hem hamilelik çekimi yaptırdık hemde boyalarda öğrendik cinsiyeti🙏Yanlış hatırlamıyorsam 1400₺ ödemiştik stüdyoya. 2 hafta sonra da ailemin yanına İstanbul’a gittim onlara da sürpriz olsun diye hamile pastası yaptık ablamla onlarda öyle öğrendi benim biraz şans, biraz da öyle denk geldi içimde kalmadı hiçbiri de🥰