Merhaba 37+5 olduk, dün gece uyurken aniden sağ alt bacağıma bir ağrı girdi kramp oldugunu düşünüyorum daha önce yaşamadım. 1 dk falan sürdü ama acıdan hareket edemedim.. sonra geçti ama hafif ağrısı hala kaldı yaşayan var mı? doğuma işaret midir?
Uyumadan önce pilates topunda egzersiz yapmıştım